Det internationella medielandskapet under coronakrisen
YouGovs senaste whitepaper ”International media consumption report 2021: Is there a new normal?” undersöker det internationella medielandskapet och lyfter fram stora globala skillnader.
Nordic Marketing Manager
YouGovs senaste whitepaper ”International media consumption report 2021: Is there a new normal?” undersöker det internationella medielandskapet och lyfter fram stora globala skillnader.
YouGovs senaste whitepaper ”On the money: Global banking & finance report 2021” innehåller en djupgående analys av konsumenternas inställning till finansiella tjänster på 17 ...
En YouGov-undersökning med nästan 19 000 deltagare i 17 länder och regioner visar var i världen människor har gjort mest för att följa regeringens ...
Mot bakgrund av den pågående coronapandemin undersöker YouGov vilka resplanerna är det kommande året för personer som bor i de nordiska länderna.
Fler än 2 av 5 svenska konsumenter utnyttjade ett Black Friday-erbjudande i år. De flesta har handlat online.
Ny programvara, smarta hem och digitala assistenter. Vilka är de konsumenter som ställer sig först i kön när det gäller ny teknik?
Med hjälp av BrandIndex och baserat på sex olika imageparametrar sammanställer YouGov de högst rankade varumärkena i Sverige och globalt.
57 % av svenskarna letar i regel efter det lägsta priset när de handlar, medan en dryg tredjedel alltid håller koll på specialerbjudanden.
YouGovs senaste whitepaper undersöker det globala gaming- och e-sportlandskapet på 24 marknader.
YouGov har undersökt vad som får konsumenter i 10 europeiska länder att bojkotta ett varumärke permanent eller tillfälligt.