Svenskarnas inställning till Black Friday 2020
Fler än 2 av 5 svenska konsumenter utnyttjade ett Black Friday-erbjudande i år. De flesta har handlat online.
Vi har precis mailat det direkt till dig, vänligen titta i din inkorg.
Fler än 2 av 5 svenska konsumenter utnyttjade ett Black Friday-erbjudande i år. De flesta har handlat online.
Med hjälp av BrandIndex och baserat på sex olika imageparametrar sammanställer YouGov de högst rankade varumärkena i Sverige och globalt.
57 % av svenskarna letar i regel efter det lägsta priset när de handlar, medan en dryg tredjedel alltid håller koll på specialerbjudanden.
YouGovs senaste whitepaper undersöker det globala gaming- och e-sportlandskapet på 24 marknader.
YouGov har undersökt vad som får konsumenter i 10 europeiska länder att bojkotta ett varumärke permanent eller tillfälligt.
YouGov-siffror från nio europeiska bilmarknader visar att de som överväger att köpa elbil hittills har påverkats minimalt av coronakrisen.
Svenskarnas nyhetskonsumtion är stor, men drygt hälften av den vuxna befolkningen är skeptisk till att betala för nyheter. YouGov har tittat närmare på orsakerna ...
Amazon är känt världen över för sitt enorma sortiment och sina snabba leveranser. När Amazon öppnar i Sverige kommer det sannolikt att få stor ...
Coronapandemin har vänt upp och ned på vår vardag, men vad har oro för smittan och nya uppmaningar om att hålla socialt avstånd haft ...
… men den är fortfarande lägre än innan coronapandemin. Det visar YouGovs globala COVID-19-tracking, som undersöker förändringarna i konsumenternas önskemål, inköpsvanor och livsstil varje ...