Det internationella medielandskapet under coronakrisen
YouGovs senaste whitepaper ”International media consumption report 2021: Is there a new normal?” undersöker det internationella medielandskapet och lyfter fram stora globala skillnader.
- Svenskarnas inställning till organisationer som bedriver ideellt arbete
YouGov har för avsikt att varje år göra en analys av svenskarnas inställning till hjälporganisationer och ideella organisationer/föreningar – Kortfattat NGOs.
Totalt har 57 organisationer undersökts i rapporten.
Rapporten går igenom följande aspekter;
Hör av dig direkt till din kontaktperson hos oss eller ring vårt kontor på 08-410 058 10. Du kan även använda formuläret för att veta mer och beställa.
Kontakta oss |
YouGovs senaste whitepaper ”International media consumption report 2021: Is there a new normal?” undersöker det internationella medielandskapet och lyfter fram stora globala skillnader.
En YouGov-undersökning med nästan 19 000 deltagare i 17 länder och regioner visar var i världen människor har gjort mest för att följa regeringens ...
Most people around the world shop for groceries, though consumer preferences for grocery retail differ by market. That’s also the case when it comes ...
Thailändare, danskar och britter är mest benägna att vaccinera sig. Svenskarna är mer motvilliga.
A new international YouGov study looks at attitudes to mental health in different countries
A new survey in 14 countries and regions looks at the impact of COVID-19 on people’s relationships, faith and mental health.
Mot bakgrund av den pågående coronapandemin undersöker YouGov vilka resplanerna är det kommande året för personer som bor i de nordiska länderna.
Ny programvara, smarta hem och digitala assistenter. Vilka är de konsumenter som ställer sig först i kön när det gäller ny teknik?
57 % av svenskarna letar i regel efter det lägsta priset när de handlar, medan en dryg tredjedel alltid håller koll på specialerbjudanden.
YouGovs senaste whitepaper undersöker det globala gaming- och e-sportlandskapet på 24 marknader.