Britons most likely to say COVID has taken a toll on their mental health
A new international YouGov study looks at attitudes to mental health in different countries
Vi hittade tre typer av resenärer: budget-resenären, trygghets-resenären och premium-resenären.
Den första gruppen vill ha valuta för pengarna och att det ska vara billigt på plats. Grupp två vill veta vad hen får och vill känna sig trygg i sitt val av hotell och plats. Den tredje gruppen är beredd att betala mer för en unik upplevelse.
Sen frågade vi var respektive grupp helst vill åka i tre kategorier: weekendresa, en vanlig semesterresa och en långresa.
Vi tittar också närmare på de respektive grupp med YouGov Profiles. Vilka är de? Hur reser de idag? Vilka attityder har de till bolag i reseindustrin? Hur och var vill de resa framöver? Och hur når man dem?
Rapporten kostar 12.500 kr exkl. moms.
Hör av dig till din kontaktperson på YouGov. Ring vårt kontor 08-410 058 10 eller skriv til sales@yougov.se.
Du kan även använda formuläret för att veta mer och beställa.
Kontakta oss |
A new international YouGov study looks at attitudes to mental health in different countries
A new survey in 14 countries and regions looks at the impact of COVID-19 on people’s relationships, faith and mental health.
Mot bakgrund av den pågående coronapandemin undersöker YouGov vilka resplanerna är det kommande året för personer som bor i de nordiska länderna.
Ny programvara, smarta hem och digitala assistenter. Vilka är de konsumenter som ställer sig först i kön när det gäller ny teknik?
57 % av svenskarna letar i regel efter det lägsta priset när de handlar, medan en dryg tredjedel alltid håller koll på specialerbjudanden.
YouGovs senaste whitepaper undersöker det globala gaming- och e-sportlandskapet på 24 marknader.
Makarna Obama är världens mest beundrade man och kvinna
YouGov-siffror från nio europeiska bilmarknader visar att de som överväger att köpa elbil hittills har påverkats minimalt av coronakrisen.
Svenskarnas nyhetskonsumtion är stor, men drygt hälften av den vuxna befolkningen är skeptisk till att betala för nyheter. YouGov har tittat närmare på orsakerna ...
Hur gör medieföretagen för att locka till sig betalande prenumeranter i en digitaliserad mediebransch, där många nyhetstjänster är tillgängliga gratis? YouGov har tittat närmare ...