YouGov visar vilka resplaner människor i Norden har under det kommande året
Mot bakgrund av den pågående coronapandemin undersöker YouGov vilka resplanerna är det kommande året för personer som bor i de nordiska länderna.
Namnet Plan & Track kommer från den strategiska medieplaneringsprocessen som både bygger på planering [planning] och uppföljning [tracking] genom att identifiera rätt målgrupp, budskap, tillfälle, tidpunkt, kanal och uppföljning. YouGovs Plan & Track-verktyg hjälper våra kunder att identifiera och förstå sina kärnmålgrupper och löpande följa effekten av kommunikation, marknadsförings- och PR-strategier samt att dagligen mäta varumärkesutvecklingen.
Få tillgång till YouGovs omfattande databas med information om allt från demografi till livsstil, konsumtionsvanor, inställning till och användning av varumärken, online-beteenden, mediekonsumtion och mycket mer. Använd våra Plan & Track-verktyg för att bättre förstå era kärnmålgrupper och skapa kommunikation och innehåll som engagerar och når genom bruset. Öka möjligheten att konvertera era potentiella målgrupper som är öppna för att testa era produkter och tjänster.
Vår data hjälper dig att förstå hur era kommunikation- och marknadsföringsinvesteringar påverkar era kärnmålgruppers uppfattning av ert varumärke och hur ni kan förbättra deras syn på ert varumärke.
Oavsett om ni planerar en kampanj, har en konkret marknadsutmaning eller utvecklar nya produkter, kan vår Plan & Track-lösning hjälpa er att utforma er strategi och mäta effekterna av den.
Kontakta oss |
Mot bakgrund av den pågående coronapandemin undersöker YouGov vilka resplanerna är det kommande året för personer som bor i de nordiska länderna.
Ny programvara, smarta hem och digitala assistenter. Vilka är de konsumenter som ställer sig först i kön när det gäller ny teknik?
Med hjälp av BrandIndex och baserat på sex olika imageparametrar sammanställer YouGov de högst rankade varumärkena i Sverige och globalt.
57 % av svenskarna letar i regel efter det lägsta priset när de handlar, medan en dryg tredjedel alltid håller koll på specialerbjudanden.
YouGovs senaste whitepaper undersöker det globala gaming- och e-sportlandskapet på 24 marknader.
YouGov har undersökt vad som får konsumenter i 10 europeiska länder att bojkotta ett varumärke permanent eller tillfälligt.
YouGov-siffror från nio europeiska bilmarknader visar att de som överväger att köpa elbil hittills har påverkats minimalt av coronakrisen.
Hur gör medieföretagen för att locka till sig betalande prenumeranter i en digitaliserad mediebransch, där många nyhetstjänster är tillgängliga gratis? YouGov har tittat närmare ...
Amazon är känt världen över för sitt enorma sortiment och sina snabba leveranser. När Amazon öppnar i Sverige kommer det sannolikt att få stor ...
Hur har situationen med coronaviruset påverkat svenskarnas köpbeteende och inställning till varumärken?