International Media Consumption Report 2021: Is there a new normal?
YouGov's International Media Consumption report 2021.
YouGov erbjuder ett brett utbud av produkter och lösningar som ger djup insikt i konsumenters beteende
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ICA identifierade en ny konsumenttrend och önskade testa bärkraften i ett nytt produktsortiment i linje med trenden. ICAs målsättning var att utveckla ett produktkoncept med konsumentens behov i fokus. Läs mer
World Justice Project Directors, Sarah Long and Alicia Evangelides, discuss working with YouGov on the Rule of Law Index.
YouGov's International Media Consumption report 2021.
YouGovs senaste whitepaper ”International media consumption report 2021: Is there a new normal?” undersöker det internationella medielandskapet och lyfter fram stora globala skillnader.
YouGov's analysis of the global banking and finance sector 2021.
YouGovs senaste whitepaper ”On the money: Global banking & finance report 2021” innehåller en djupgående analys av konsumenternas inställning till finansiella tjänster på 17 ...
En YouGov-undersökning med nästan 19 000 deltagare i 17 länder och regioner visar var i världen människor har gjort mest för att följa regeringens ...
A new international YouGov survey of more than 22,000 people in 16 countries reveals the most and least respected professions.
Most people around the world shop for groceries, though consumer preferences for grocery retail differ by market. That’s also the case when it comes ...
In some countries as many as one in five have suffered the loss of a loved one to the disease
People in nine key European nations are noticeably more willing to get vaccinated against coronavirus
Thailändare, danskar och britter är mest benägna att vaccinera sig. Svenskarna är mer motvilliga.
People would feel most comfortable about coronavirus vaccines developed in Germany, Canada or the UK
A new international YouGov study looks at attitudes to mental health in different countries
A new survey in 14 countries and regions looks at the impact of COVID-19 on people’s relationships, faith and mental health.
Mot bakgrund av den pågående coronapandemin undersöker YouGov vilka resplanerna är det kommande året för personer som bor i de nordiska länderna.
Fler än 2 av 5 svenska konsumenter utnyttjade ett Black Friday-erbjudande i år. De flesta har handlat online.
Ny programvara, smarta hem och digitala assistenter. Vilka är de konsumenter som ställer sig först i kön när det gäller ny teknik?
Med hjälp av BrandIndex och baserat på sex olika imageparametrar sammanställer YouGov de högst rankade varumärkena i Sverige och globalt.
57 % av svenskarna letar i regel efter det lägsta priset när de handlar, medan en dryg tredjedel alltid håller koll på specialerbjudanden.
This is the second year of the YouGov-Cambridge Globalism Project, a tracking study of international attitudes across 25 of the world’s largest countries
YouGovs senaste whitepaper undersöker det globala gaming- och e-sportlandskapet på 24 marknader.